Splošni pogoji sklepanja pogodbe na daljavo so sestavljeni v skladu
z Zakonom o varstvu potrošnikov
(ZVPot), na podlagi priporočil GZS in
mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Spletno mesto ureja podjetje MEHATRON ROBERT PERGER S.P.. ( v nadaljevanju
ponudnik). Ob nakupu na spletno mesto www.mehatron.si obiskovalec
uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z nakupom
obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja določajo medsebojne pravice in obveznosti ponudnika
in kupca. S prijavo v spletno trgovino kupec potrjuje, da sprejema splošne
pogoje.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime
in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki
uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta,
telefon),
c) bistvene značilnosti blaga
oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak
izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil
dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali
izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno
in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo
davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost
ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno
odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in
koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob
pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike
s kupci.
Ponudba artiklov na spletnem mestu Ponudba na spletu se spreminja pogosto,
cene veljajo na dan izdelave ponudbe, o dobavljivosti pa ponudnik potrošnika
obvesti s predračunom po elektronski pošti. Na spletu sta objavljeni dve ceni: priporočena prodajna cena in internetna
cena in vključujeta DDV. Do internetne cene so upravičeni kupci, ki se
registrirajo v članstvo MEGA klub v aplikaciji spletna košarica s svojimi
podatki ali kot gost in kupci, ki na prodajnem mestu posredujejo svoje
podatke. Na prodajnem mestu je možna tudi registracija v članstvo MEGA
klub. Priporočena prodajna cena je običajno višja (prečrtana) od
internetne cene.
Uporaba spletne aplikacije je brezplačna
in v ničemer obvezujoča.
Načini plačila ponudbe:
Naročeno blago lahko plačate na naslednje
načine:
z gotovino ob
prevzemu v trgovini ponudnika, velja cena;
z odkupnino
Pošti Slovenije ob prevzemu, velja cena z dodanimi stroški
dostave, ponudnik kupca obvesti s predračunom
z nakazilom
na račun ponudnika, velja cena, ponudnik predhodno izda
predračun, ki ga kupec poravna na TRR podjetja mehatron Robert Perger
s..p.;
plačilo s
kartico na blagajni, velja cena;
z
obročnim plačilom, več v razdelku Plačilni pogoji.
Ob dobavi ponudnik izda račun v papirni
obliki, na katerem so prikazani tudi stroški dostave in odkupa. Naročila in
njihova realizacija so kupcu vedno na voljo na spletnem naslovu ponudnika v
mapi Pregled naročil, dostop do pogodbe pa je mogoč na naslovu ponudnika.
Cene
- Cene vsebujejo DDV, razen če
je izrecno napisano drugače. V kolikor je kupec registriran kot nadaljnja
prodaja so cene brez DDV in je ta podatek izrecno naveden. - Cene veljajo v trenutku oddaje košarice za izdelke na zalogi,
nimajo v naprej določene veljavnosti in veljajo v primeru plačila z zgoraj
navedenimi načini. - Cene za izdelke, ki ob naročilu niso na zalogi ali se med
procesom urejanja naročila prodajo, so lahko različne od objavljene. V tem
primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembi cene in roku dobave s
ponudbo. - Trudimo se, da bi vedno zagotavljali ažurne podatke, a se vendar
lahko zgodi, da bi bil podatek o ceni napačen V takih primerih bo kupec
predhodno obveščen o spremembi pogojev in ponudnik brez nadaljnjega sprejme
odpoved naročila. - Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v
trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo, kupec pa ga plača (kupec prejme
elektronsko sporočilo o statusu Zaključeno). Cene in ostali pogoji so fiksni
in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. - Pogodba in vsa ostala komunikacija se sklepa v slovenskem
jeziku.
Stroški dostave:
Če kupec želi blago prejeti na svoj
naslov, mu ga ponudnik proti plačilu dostavnih in odkupnih stroškov pošlje s
paketno distribucijo Pošte Slovenije. Cena dostave je odvisna od teže paketa:
DOSTAVA PTT DO 5
KG= 4,64 EUR z DDV DOSTAVA PTT DO 10 KG= 6,34 EUR z DDV DOSTAVA PTT DO 20 KG= 6,71 EUR z DDV DOSTAVA PTT DO 30 KG= 9,76 EUR z DDV DOSTAVA PTT DO 40 KG= 11,35 EUR z DDV DOSTAVA PTT DO 50 KG= 12,20 EUR z DDV DOSTAVA PTT DO 75 KG= 15,86 EUR z DDV
Strošek za odkupne pošiljke je dodatno
1,80 EUR z DDV. Za pošiljke večjih dimenzij ali večje mase, se kupec in prodajalec
vsakokrat dogovorita za višino stroškov dostave.
Kako oddate košarico in opravite nakup?
-
Za kreiranje nakupovalne košarice,
- Po tem
lahko v košarico dodajate artikle, ki jih iščete v okviru blagovnih skupin
ali po korenih besed kot npr. Mon sam 22 1920, če iščete Samsungov
22? monitor z resolucijo 1920 x 1080. Isklanik preverja tako
nazive kot opise in vam ponudi ustrezne zadetke.
- Ustrezni
artikel dodaste v košarico in po želji nadaljujete z dodajanjem. Artikle v
košarici lahko poljubno izbrišete ali popravite vnešeno količino, pri čemer
aplikacija sproti preračunava vrednost košarice. Pred oddajo košarice lahko
ponudniku napišete tudi osebno sporočilo v polju opombe. Ko oddate košarico
potrdite tudi, da ste se seznanili s splošnimi pogoji. Na el. naslov boste
prejeli potrdilo, da ste oddali košarico. Na spletni strani ponudnika so z
osebno prijavo vselej dostopni podatki o statusu in vsebini košarice.
- Ponudnik
naročilo pregleda (status v obdelavi) in preveri dobavljivost in cene
artiklov v košarici in naročnika s predračunom na elektronski naslov obvesti
o predvidenem dobavnem roku (šteto do dneva odpošiljanja iz skladišča
ponudnika ali ponudnikovih pogodbenih skladišč) in morebitnih dodatnih
stroških dostave in odkupa ter navodili za izvedbo plačila. Za posredovanje
podatkov sme ponudnik kontaktirati naročnika na tel. številko in el. naslov,
ki ju je naročnik izpolnil ob registraciji. Pogodba o nakupu je dokončno
sklenjena, ko naročnik ponudniku s plačilom potrdi svoje naročilo.
Ponudnik dobavi naročene artikle v skladu s predhodno danimi informacijami na
predračunu. Ko je blago odposlano na naslov kupca, se naročilo vodi v
statusu zaključeno, naročnik pa na el. naslov prejme navodila, kako
ravnati v primeru odstopa od pogodbe v roku, ki ga določa zakon.
- Ponudnik sklepa pogodbe na daljavo
samo s potrošniki z naslovom v RS, pošiljanje v tujino se določi po ceniku
pošte slovenije najvišji znesek za pošiljanje v evropski uniji je
40? znesek pošiljanja je naveden na predračunu ki ga prejme vsaka
stranka. .
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od
prejema blaga brez navedbe vzroka odpove pogodbo, ki je bila sklenjena na
daljavo. Rok prične teči z dnevom, ko je kupec blago prevzel. Najkasneje v 14
dneh od obvestila o odpovedi pogodbe mora kupec ponudniku vrniti
nepoškodovano kupljeno blago brez odškodnine, pri čemer pa mora nositi
neposredne stroške vračila predmeta nakupa. Prejeto blago mora vrniti
nepoškodovano in v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če
je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina
zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec .
O nameravanem vračilu mora kupec pisno
obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejema blaga, in sicer na
e-naslov info@mehatron.si ali pisno na naslov ponudnika. Ponudnik kupcu vrne v celoti plačano kupnino takoj, ko je mogoče, vendar
najkasneje 14 dni od odpovedi pogodbe s z enakim plačilnim sredstvom kot ga
je uporabil potrošnik oz. skladno s 43d členom ZVPOT. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce, knjige
in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža
oz. varnostni pečat. (napotitev na 43. člen ZVPOT)
Vračilo ali menjava blaga, ki je bilo kupljeno v trgovini, je mogoče samo po
dogovoru s prodajalcem in je predmet možnosti in dobre volje prodajalca.
Če je paket do kupca prišel fizično
poškodovan in kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije
pri Pošti Slovenije. Kupec zavrne paket na naslovni pošti, kjer s poštnim
delavcem izpolnita reklamacijski zapisnik, paket pa vrneta skupaj z zapisnikom
na naslov ponudnika. Ponudnik in Pošta Slovenije v čim krajšem času rešita
tako reklamacijo in nadomestita poslani paket.
Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira, če blago
nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal
napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od
kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za enak,
brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za
uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva
zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Kupec lahko blago v popravilo vrne na pooblaščeni servis, ki je naveden na
garancijskem listu. Po dogovoru ga lahko dostavi osebno v prostore ponudnika
ali pa ga na stroške ponudnika in po vnaprejšnjem dogovoru s ponudnikom
vrne po pošti na naslov ponudnika.
Ponudnik ima pogodbo za prenos paketov
sklenjeno s Pošto Slovenije in pošlje kurirja na naslov stranke. Drugačen način vračila na stroške ponudnika ni možen. Pošiljk z odkupnino ne
sprejemamo, zato vas prosimo, da upoštevate navodila!
Stvarna napaka
Stvarno napako lahko uveljavljate, če
menite, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo.
Artikel ima stvarno napako kadar:
- nima lastnosti, ki so potrebne za
njegovo normalno rabo ali za promet - nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec
kupuje in je bila prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana - nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz.
predpisane - je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če
je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla se preverja z drugim,
brezhibnim artiklom iste vrste in z izjavami proizvajalca ali pooblaščenega
serviserja.
- obrazec pošlji te naslov
info@mehatron.si. Po prejemu prijave vas bomo kontaktirali glede prevzema
artikla.
Artikel, ki ga pripravite za pošiljanje
preko Pošte Slovenije, primerno zapakirajte v originalno embalažo, priložite
vse pripadajoče dodatke in obrazec o prijavi stvarne napake.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z 32. Členom Zakona o izvensodnem
reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS 81/2015, z dne 30.10.2015),
podjetje MEHATRON ROBERT PERGER S.P.. ne priznava nobenega izvajalca
izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje
potrošniških sporov, ki bi jih potrošniki lahko sprožili v skladu s tem
zakonom.
Mehatron Robert Perger s.p. . kot ponudnik blaga in storitev omogoča
sklenitev pogodbo na daljavo na svoji spletni strani objavlja elektronsko
povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških
sporov, Uredbe EU št. 524/2013 EP in Sveta o spletnem reševanju potrošniških
sporov ter spremembi Uredbe ED št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Splošni
pogoji za partnerje 1.2. Sodelovanje MEHATRON s partnerji temelji na
načelu pogodbenega odnosa s partnerji. 1.3. MEHATRON sodeluje s partnerji, ki ustrezajo
pogojem za poslovno sodelovanje. 1.4. Poslovanje MEHATRON s partnerji poteka na podlagi
tega poslovnika. Dogovori, ki se razlikujejo od tega poslovnika morajo biti
sklenjeni v pisni obliki. 1.5. Posamezne navedbe o prodajnih programih MEHATRON
in opisi produktov ter prospekti so neobvezujoči, razen, če so izrecno označeni
kot obvezujoči. MEHATRON ne odgovarja za pravilnost objav opisov na svoji
spletni strani, zato odgovornost v zvezi z morebitnimi nepravilnostmi ne more
biti prevaljena na E-MISIJO. 2.Pogoji za poslovno sodelovanje 2.2 so uveljavljeni na trgu, 2.3 imajo finančne zmožnosti za izvajanje
pričakovanega obsega poslovanja, 2.4 imajo sprejemljiv in z
MEHATRON programom kompatibilen prodajni program, 2.5 imajo ustrezno usposobljeno prodajno in
tehnično osebje, 2.6 imajo ustrezne prostore za prodajo in
skladiščenje proizvodov, 2.7 so ustrezno komunikacijsko opremljeni, 2.8 imajo ustrezne reference pri trženju
svojega prodajnega programa, 2.9 imajo ustrezno vizijo trženja MEHATRON
prodajnega programa. 2.10. MEHARON pričakuje od svojih partnerjev minimalni
promet (fakturirano neto realizacijo) 10.000,00 EUR letno. 3.Poslovno sodelovanje 3.2. MEHATRON s partnerjem, ki izpolnjuje s
poslovnikom določene pogoje za poslovno sodelovanje, sklene Pogodbo o poslovnem
sodelovanju. 3.3. MEHATRON in partner v pogodbi dogovorita tudi
pričakovan letni obseg poslovanja. 3.4. Morebitne spremembe pogodbe o poslovnem
sodelovanju se dogovorijo v pisni obliki. 3.5. MEHATRON je upravičena pravice in obveznosti iz s
partnerji sklenjenih pogodb prenesti na druge družbe. 3.6. Partner bo elemente prodajnih programov tržil
izključno po navedenih proizvodnih nazivih, upoštevaje blagovne znamke in
določila avtorskega prava in prava intelektualne lastnine. Partner bo svojim
strankam dajal informacije in dokumentacijo potrebno za uporabo elementov
prodajnih programov. 4.Poslovna skrivnost 5.Naročanje 5.2. Če ni drugače določeno, ponudba velja 2 (dva)
dni. Po izteku ponudbe MEHATRON ne jamči več za dobavljivost in cene blaga. 5.3. Naročila, ki se sklicujejo na MEHATRON ponudbo se
sprejemajo pisno po pošti, preko elektronske pošte, faxa ali preko spletne
trgovine B2B. Z uporabo elektronskih komunikacijskih poti stranki soglašata, da
imajo tovrstna naročila značaj pisnega naročila. 5.4. V izjemnih primerih je možno tudi telefonsko
naročanje, ki mora biti naknadno potrjeno v eni izmed oblik iz prejšnje točke. 5.5. Naročilo naj se sklicuje na MEHATRON ponudbo ali
pa naj vsebuje podatke o vrsti in količini naročenih proizvodov, podatke o
naročniku in podatke o načinu dobave. 5.6. Naročila so nepreklicna. 5.7. MEHATRON potrdi prejem naročila z dokumentom
Predračun. 5.8. Naročilo bo praviloma obdelano v roku enega
delovnega dne. 6.Obveščanje in komunikacija 6.2. Elektronska pošta je osnovni in privzeti način
komunikacije s partnerji. Vsi zaposleni v MEHATRON imajo elektronski naslov.
MEHATRON pričakuje od partnerjev, da komunicirajo preko svojih uradnih
elektronskih naslovov. V primeru nejasnosti glede slednjih, si MEHATRON
pridržuje pravico, da zahteva pisno potrditev istovetnosti. 7. Varovanje osebnih podatkov 8.2. Dobavni rok prične teči s potrditvijo naročila s
strani MEHATRON, vendar ne pred polno razjasnitvijo podrobnosti izvedbe dobave. 8.3. Dobavni roki so informativni in ne vključujejo
nedelovnih dni. 8.4. Pri dobavi blaga MEHATRON sama izbere transportno
sredstvo oziroma dostavno službo. 8.5. Partner potrdi prejem blaga s podpisom dobavnice
ali drugega ustreznega dokumenta. S tem potrdi količino in vrsto prevzetega
blaga. Reklamacije glede količine in vrste blaga morajo biti sporočene v pisni
obliki, vendar najkasneje naslednji delovni dan. 8.6. V primeru osebnega prevzema blaga se mora
partnerjev pooblaščeni prevzemnik identificirati in izkazati z ustreznim
pooblastilom za prevzem. 8.7. Osebni prevzem poteka v MEHATRONOVEM skladišču,
znotraj delovnega časa, to je od ponedeljka do petka od 9.00 do 12:00 ure in od
13 do 17 ure, v soboto od 9.00 do 12.00. 8.8. Če partner v dveh dneh ne prevzame pripravljenega
blaga, si pridržujemo pravico, da blago dostavimo stranki. Pridržujemo si tudi
pravico, da stranki zaračunamo skladiščenje neprevzetega blaga. 8.9. Partner mora vse reklamacije v zvezi z dobavo in
kvaliteto dobavljenega blaga sporočiti najkasneje naslednji dan po prejemu. 8.10. Reklamacije glede dobavljene opreme se morajo
izvršiti skladno z veljavno zakonodajo (Obligacijski zakonik) in drugimi
predpisi, ki urejajo to področje. 9.Plačilni pogoji 9.2. MEHATRON lahko po lastni presoji partnerjem
odobri odlog plačila in kreditni limit. 9.3. V primeru odobritve kreditnega limita lahko
partner naročeno blago plača z odloženim plačilom. Rok plačila je zapisan na
fakturi. 9.4. V višino kreditnega limita se vštevajo vse
neporavnane obveznosti in vsa še nedobavljena naročila PARTNERJA. 9.5. Plačila se izvajajo z nalogom za vplačilo, ki se
sklicuje na številko dokumenta, ki je osnova za plačilo. 9.6. V primeru nejasnosti in plačilih brez sklica si
MEHATRON pridržuje pravico, da najprej zapira najstarejše terjatve. 9.7. V primeru zamude s plačilom je MEHATRON
upravičena obračunati zakonske zamudne obresti. 9.8. MEHATRON si pridržuje pravico, da v primeru
partnerjeve zamude s plačili, prekine vse poslovne odnose s partnerjem. 10.Odloženo plačilo in zavarovanje plačila 10.2. MEHATRON v primeru odloženega plačila od kupca
zahteva zavarovanje plačil z ustreznim instrumentom zavarovanja plačila
(menica, bančna garancija prvovrstne banke na prvi poziv, poroštvo, hipoteka,
potrjen nepreklicni dokumentarni akreditiv pri prvovrstni poslovni banki). 11.Garancija 11.2. Če blago sprejme v reklamacijo partner, ga je
dolžan še isti dan, vendar najkasneje naslednji delovni dan, posredovati
pooblaščenemu servisu. V kolikor partner ta rok prekorači in servis zaradi
posledično krajšega roka za popravilo popravila ne izvede pravočasno, je
partner dolžan povrniti morebiten strošek nadomestila blaga z novim blagom
oziroma vračila kupnine ter vso škodo, ki pri tem nastane. 12.Končne določbe 12.2. Za poslovanje s poslovnimi partnerji veljajo
izključno pogoji navedeni v teh splošnih pogojih, razen če v Pogodbi o
poslovnem sodelovanju ali v aneksu k pogodbi ni drugače določeno. Drugačni
dogovori brez pisnega dogovora ne morejo biti veljavni. 13.3. Splošni pogoji stopijo v veljavo v petnajstih
dneh po objavi in veljajo do objave novih. Naročila bodo vselej obravnavana
skladno s trenutno veljavnimi splošnimi pogoji.
Aplikacija
SPLETNA KOŠARICA ne omogoča neposredne sklenitve nakupne
pogodbe in nakupa preko spletnih strani, omogoča pa vam vpogled v seznam
artiklov, cene in tehnične specifikacije. Svoje povpraševanje s pomočjo spletne
košarice oddate, ponudnik pa bo preveril cene, dobavljivost in združljivost
izbranih komponent in vam dokončno ponudbo z morebitnimi prevoznimi stroški
posredoval na vaš elektronski naslov brez obveznosti in stroškov.
1.Splošno
1.1. Ta
poslovnik ureja poslovanje družbe MEHATRON ROBERT PERGER S.P.. (v nadaljevanju
MEHATRON) s partnerji.
2.1. MEHATRON
želi sodelovati s partnerji, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:
3.1. Pred
začetkom poslovnega sodelovanja MEHATRON preveri partnerjevo izpolnjevanje
pogojev iz točke 2. tega poslovnika.
4.1. Partner se
obveže, da bo varoval poslovne tajnosti, s katerimi se bo spoznal med poslovnim
sodelovanjem z MEHATRONOM. To določilo velja tudi po prenehanju poslovnega
razmerja.
5.1. Na podlagi
partnerjevega povpraševanja MEHATRON izdela ponudbo, s katero določi naziv,
opis, ceno in količino naročenih elementov prodajnih programov. V ponudbi
MEHATRON določi tudi plačilne pogoje in ostale okoliščine predmetne prodaje.
6.1. MEHATRON
partnerje informira preko pošte, elektronske pošte, preko spletnega sistema B2B
ali preko spletne strani.
MEHATRON se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih
podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in
Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.
Vse podatke
MEHATRON pridobi izključno za izpeljavo nakupa in pošiljanje naročila.
Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje
osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega
trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh
pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
8.Odprema in
prevzem blaga
8.1. MEHATRON si
pridržuje pravico, da določi minimalni znesek naročila. Za naročila pod
minimalnim zneskom naročila, MEHATRON lahko zaračunava manipulativne stroške.
9.1. Partnerji
plačujejo blago po predračunu, najmanj en dan pred dobavo blaga.
10.1. Kreditni
limit odobri direktor MEHATRON na podlagi bonitete partnerja, dosedanjega
poslovnega sodelovanja, plana za tekoče leto, ter predloženih instrumentov
zavarovanja plačila.
11.1. Za blago,
za katerega je izdana garancija za brezhibno delovanje stvari, MEHATRON ob
izpolnjevanju garancijskih pogojev v garancijskem roku jamči za brezhibno
delovanje. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga končnemu kupcu v
kolikor ni presežen 3-mesečni rok skladiščenja pri partnerju (shelf-life). V
primeru predolgega skladiščenja, rizik garancije prevzema partner.
12.1.
Vsakokratni poslovnik velja za vse partnerje, ki stopajo v razmerje z
MEHATRONOM neposredno. Šteje se, da je poslovni partner seznanjen s poslovnikom
in nanj pristaja, s tem ko podpiše pogodbo o poslovnem sodelovanju oziroma poda
MEHATRONU naročilo.