SPLOŠNI POGOJI DRUŽBE
MEHATRON ROBERT PERGER s.p. ZA POTROŠNIKE
Splošni
pogoji za potrošnike
Splošni pogoji sklepanja
pogodbe na daljavo so sestavljeni v skladu z Zakonom
o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZSin mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Spletno mesto
ureja podjetje MEHATRON Rober Perger s.p. ( v nadaljevanju ponudnik).
Ob registraciji na spletno mesto www.mehatron.si obiskovalec pridobi
uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika
nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo
obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni
pogoji poslovanja določajo medsebojne pravice in obveznosti
ponudnika in kupca. S prijavo v spletno trgovino kupec potrjuje, da
sprejema splošne pogoje.
Ponudnik se zavezuje, da bo
kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: a) identiteto
podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b)
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito
komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti
blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in
garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali
storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v
razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve
storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo
biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano,
ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način
plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i)
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za
odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo
izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z
vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s
kupci.
Ponudba artiklov na
spletnem mestu
Ponudba na spletu se spreminja
pogosto, cene veljajo na dan izdelave ponudbe, o dobavljivosti pa
ponudnik potrošnika obvesti s predračunom po elektronski pošti. Cene so predstavljene kot redne cene in gotovinske cene. Redne
cene so prodajne cene ponudnika za negotovinsko plačilo. Gotovinska
cena je cena, ki velja za nakup v trgovini ali preko spleta in
upošteva takojšnje 100% gotovinsko plačilo ali predplačilo
na TRR ponudnika. Cene veljajo za registrirane kupce, sama
registracija pa se lahko izvede tudi ob nakupu v poslovnih prostorih
ponudnika. Uporaba spletne aplikacije je brezplačna in v
ničemer obvezujoča.
Načini
plačila:
Naročeno blago lahko plačate na
naslednje načine: z gotovino ob prevzemu v trgovini ponudnika
, velja gotovinska cena; z odkupnino Pošti Slovenije ob
prevzemu , velja gotovinska cena; z nakazilom na račun
ponudnika, ponudnik predhodno izda predračun, ki ga kupec poravna na
TRR podjetja MEHATRON Robert Perger s.p., velja gotovinska cena; z
obročnim plačilom America express in Diners,V primeru plačila s
plačilnimi ali kreditnimi karticami na prodajnem mestu velja redna
cena. Ob dobavi ponudnik izda račun v papirni obliki, na
katerem so prikazani tudi stroški dostave in odkupa. Naročila in
njihova realizacija so kupcu vedno na voljo na spletnem naslovu
ponudnika v mapi Pregled naročil, dostop do pogodbe pa je mogoč na
naslovu ponudnika.
Cene
-
Cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. V kolikor
je kupec registriran kot nadaljnja prodaja so cene brez DDV in
je ta podatek izrecno naveden.
- Cene veljajo v
trenutku oddaje košarice za izdelke na zalogi, nimajo v naprej
določene veljavnosti in veljajo v primeru plačila z zgoraj
navedenimi načini.
- Cene za izdelke, ki ob
naročilu niso na zalogi ali se med procesom urejanja naročila
prodajo, so lahko različe od objavljene. V tem primeru bo prodajalec
kupca obvestil o spremembi cene in roku dobave s ponudbo.
-
Trudimo se, da bi vedno zagotavljali ažurne podatke, a se vendar
lahko zgodi, da bi bil podatek o ceni napačen V takih primerih bo
kupec predhodno obveščen o spremembi pogojev in ponudnik brez
nadaljnjega sprejme odpoved naročila.
- Prodajna
pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, odaje
naročila.
- Pogodba in vsa ostala komunikacija se
sklepa v slovenskem jeziku.
Stroški
dostave:
Če kupec želi blago prejeti na svoj
naslov, mu ga ponudnik proti plačilu dostavnih in odkupnih stroškov
pošlje s paketno distribucijo Pošte Slovenije. Cena dostave je
odvisna od teže paketa:
DOSTAVA PTT DO
5 KG= 3,81 EUR z DDV DOSTAVA PTT DO 10 KG= 4,64 EUR
z DDV DOSTAVA PTT DO 20 KG= 6,34 EUR z DDV DOSTAVA
PTT DO 30 KG= 6,71 EUR z DDV DOSTAVA PTT DO
40 KG= 9,76 EUR z DDV DOSTAVA PTT DO 50 KG= 11,35
EUR z DDV DOSTAVA PTT DO 75 KG= 12,20 EUR z
DDV DOSTAVA PTT DO 100 KG= 15,86 EUR z DDV
Strošek
za odkupne pošiljke je dodatno 1,80 EUR z DDV. Za pošiljke večjih
dimenzij ali večje mase, se kupec in prodajalec vsakokrat dogovorita
za višino stroškov dostave. Ponudnik bo blago oziroma storitev
dostavil v dogovorjenem roku Ponudnik se bo trudil, da naročeno
blago odpošlje najkasneje naslednji delovni dan po
naročilu. P30onudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje
tudi kasneje, vendar nikoli dalj kot 3 delovne dni po prejemu
naročila, Čas pošiljanja je odvisen od pogodbenega partnerja
za dostavo pošiljk in nanj ponudnik nima vpliva. Pogodbeni
partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije
Kako
oddate košarico in opravite nakup?
-
Za kreiranje nakupovalne košarice, se je treba v aplikaciji najprej
registrirati. - Po registraciji
lahko v košarico dodajate artikle, ki jih iščete v okviru
blagovnih skupin ali po korenih besed kot npr. Mon sam 22 1920, če
iščete Samsungov 22? monitor z resolucijo 1920 x 1080.
Iskalnik preverja tako nazive kot opise in vam ponudi ustrezne
zadetke.
- Ustrezni artikel
dodaste v košarico in po želji nadaljujete z dodajanjem. Artikle v
košarici lahko poljubno izbrišete ali popravite vneseno količino,
pri čemer aplikacija sproti preračunava vrednost košarice. Pred
oddajo košarice lahko ponudniku napišete tudi osebno sporočilo v
polju opombe. Ko oddate košarico potrdite tudi, da ste se seznanili
s splošnimi pogoji. Na el. naslov boste prejeli potrdilo, da ste
oddali košarico. Na spletni strani ponudnika so z osebno prijavo
vselej dostopni podatki o statusu in vsebini košarice.
-
pogodba o naročilu je shranjena v uporabniškem meniju , do katerega
potrošnik lahko vedno dostopa ko je prijavljen v
sistem.
Reklamacija, odstop od
pogodbe in vračilo blaga
Potrošnik ima pravico,
da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga ponudniku pisno
sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti
razlog za svojo odločitev. Potrošnik lahko svoj odstop poda na
obrazcu, ki je na voljo tu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja odstop od
pogodbe in sicer po elektronski pošti na e-naslov
mehatron.info@gmail.com. Rok za vračilo začne teči naslednji dan
po dnevu, ko je potrošnik blago prejel. Šteje se, da je sporočilo
pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki
bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden
strošek vračila blaga. Potrošnik mora blago vrniti ponudniku
nemudoma po odstopu, najkasneje pa v štirinajstih (14) dneh od
sporočila o odstopu. Zgolj vračilo blaga v roku za odstop, ki mu ni
priložena odstopna izjava, se ne šteje za odstop od
pogodbe.
Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen
če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Potrošnik mora blago
vrniti ponudniku nepoškodovano, v nespremenjeni količini ter v
originalni nepoškodovani embalaži. Potrošnik blaga ne sme
neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe oz. vračila. Potrošnik
sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno
potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je le to
posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave,
lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik mora odstopni izjave
priložiti kopijo računa in podatke o transakcijskemu računu, na
katerega bo ponudnik lahko vrnil opravljena vplačila. Vračilo
opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje
pa v roku tridestih (14) dni od prejema sporočila o odstopu od
pogodbe. Možnost vračila ne velja za programsko opremo,
zgoščenke/DVD, video igre, knjige in potrošni material, v primeru,
da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjen.
V
kolikor ima izdelek stvarne napake mora uporabnik, v zakonskem roku
ponudnika obvestiti o napaki in v obvestilu o napaki natančneje
opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Podjetje
nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh
letih od prevzema blaga, v skladu z ZVPot. Ponudnik ima pogodbo
za prenos paketov sklenjeno s Pošto Slovenije in pošlje kurirja na
naslov stranke. Drugačen način vračila na stroške ponudnika
ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Vračilo
poškodovanih pošiljk
Če je paket do kupca prišel
fizično poškodovan in kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti
postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Kupec zavrne paket na
naslovni pošti, kjer s poštnim delavcem izpolnita reklamacijski
zapisnik, paket pa vrneta skupaj z zapisnikom na naslov ponudnika.
Ponudnik in Pošta Slovenije v čim krajšem času rešita tako
reklamacijo in nadomestita poslani paket.
Garancija
- Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan
kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga.
Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali
njegovem pooblaščenem servisu, ki je naveden na gar. listu..
Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom
prodajalca.
- Proizvajalec je dolžan garancijsko
popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru
pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in delujočim izdelkom.
- Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu,
vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. -
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih
proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima
stroškov.
- Reklamiranemu artiklu obvezno priložite
podroben opis napake in kopijo računa in gar. Lista.
-
Naslov za vračilo reklamiranih artiklov je prvenstveno pooblaščeni
servis, ki je naveden na gar. listu.
- Reklamirani izdelek
dobro zavarujte z ustrezno embalažo in polnili, da ne bi prišlo do
poškodb med prenosom. Ponudnik krije stroške
pošiljanja reklamiranega blaga izključno v primeru, ko ga kupec
predhodno obvesti o nameravanem pošiljanju in mu ponudnik na njegov
naslov pošlje kurirja. Pri izbiri drugih načinov pošiljanja
ponudnik ne krije stroškov transporta. Pošiljk z odkupnino ne
sprejemamo. Naslov servisa ponudnika: MEHATRON Robert Perger s.p.,
Reklamacije, Radgonska cesta 6, 2234 Benedikt
Pritožbe
in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o
varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati
svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb
in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže
telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek
e-poštnega naslova mehatron.info@gmail.com. Postopek obravnave
pritožbe je zaupen.